تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/07/03 - 11:32
کد خبر: 329603

سرمایه گذاری به سبکِ خرید ویلا/ یکبار برای همیشه!

اذعان نمودیم حضورِ توأمان آب و طبیعتِ بکر، به اقتدارِ شمال منتهی شده است، دو فاکتوری که بارِ معنایی سرمایه گذاری را برایمان افزایش می دهند و تلاشمان جهتِ خرید ویلا در شمال، را جدی تر می سازند. با خرید ویلا در شمال، مفهومِ بازگشت سرمایه عینیت می یابد اما چگونه؟

خبرنامه دانشجویان ایران: ویلا، فی نفسه، القا کننده یک حس خوب است؛ سبزینگی را از طبیعت وام می گیرد و پنجه در پنجه زیبایی پیش می رود.

به فراخورِ رشد قیمت در بازار های اقتصادی ایران، آحادِ مردم، از انبوه سازان گرفته تا افرادِ عامه، جهتِ حفظِ پول خود، تمهیداتی داشته اند که در رأسشان نیک شمردن سرمایه گذاری است. زمانیکه سهل الوصول بودن سودآوری و پایدار بودنش نمود پیدا می کند و به عنوان یک دغدغه اصلی مطرح می شود، لاجرم راغب می شویم، بازار هایی پایدارتر را برای سرمایه گذاری گلچین کنیم که از قضا، بازار مسکن، از این حیث، امتحان پس داده است.

سرمایه گذاری که بار ها و ماه ها بر سختی آن تأکید شده و بعضا یک گره کور به حساب می آید، موضوعِ گزارش حال حاضر است و شمال، خطه ای که طراوت را پیشِ چشم مان می گذارد و مجالی دستمان می دهد برای تقویت نشاط، مرکز توجه بسیاری از مخاطبان ما (خاصه این که اشباع شده با ویلا هایی که در زیبایی دستی بر آتش دارند).

چرا خرید ویلا تعبیرِ مناسبی است از سرمایه گذاری؟

خرید ویلا تعبیری از سرمایه گذاری است
حکایت سرمایه گذاری به مثابه مثنوی هفتاد مَن است، وفورِ تبلیغاتِ پرطمطراقی که بر در و دیوار شهر آویزان اند گواهی است بر این ادعا و نیرو محرکه ای است که به شعله کشیدن آتشِ تمایل به سرمایه گذاری، منتهی می شود. سرمایه گذاری که مدتی است در بوق و کرنا فریاد زده می شود، با سودآوری در آینده، پیوند ناگسستنی دارد. "کالایی را امروز خریداری می کنم اما غایت اصلی ام، رسیدن به سود در آینده ای دور یا نزدیک است"، این بهترین تعبیری است که جان مایه سرمایه گذاری را برایمان روایت می کند. باید بپذیریم مرکز ثقلِ سرمایه گذاری، خرید کالاست و این که کدام کالا به سودآوری بیشتری در آینده منتهی خواهد شد، بولدترین سؤالی است که نتیجتا حاصل می شود. ریسکِ اندکِ بازار مسکن، سبب شده خرید ویلا، نکته نغزی به حساب آید و پیروانِ زیادی به خود ببیند. باری! اگر مدعی شویم، خرید ویلا، فصلی نو پیشِ رویمان می گذارد و کوتاه ترین مسیر است برایِ سرمایه گذاری، هرگز اشتباه نکرده ایم.

شمال، مهم ترین میزبانِ خریداران ویلا در کشور
نام شمال، حسِ سر زندگی را در وجودمان احیا می سازد، مکانی که به خطه تمشک های سرخ و پرتقال های رسیده، شهرت دارد و دیرگاهی است به عنوان یک نقطه کانونی، پذیرایِ خریداران ویلا است. پُرواضح است در حضورِ شمال، تمایل به خرید ویلا در اقصی نقاط کشور کمرنگ می شود که دلیلش ریشه در چند عامل اساسی دونده است.

کم آبی، مسئله محرزی است که عطشِ خرید ویلا در نقاطِ پُرآب کشور را تصاعدی بالا برده و خرید ویلا در چمستان یا دیگر شهر های شمالی را به برگی برنده مبدل نموده است. خشکسالی هایِ اخیر، سبب شده ساکنان شهر های گرم کشور، فرار را به قرار ترجیح داده و به مقصدِ شمال کشور، هجرت را استارت بزنند. پیرو این مسئله، نه تنها زندگی در برخی مناطق کشور، دشوار به نظر می رسد که کشاورزی در شماری از مناطق، به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده است، عاملی که عزمِ زارعان را برای خرید زمین در شمال (جهتِ از سر گرفتن شغل و پیشه)، و خرید ویلای شمال (از جهتِ از سر گرفتن معیشت)، جزم نموده است.

شمال ایران، سراسر زیبایی و شگفتی

سرمایه گذاری در شمال، توجیه اقتصادی دارد

مکثی کوتاه در شمال، کافی است تا باورمان شود، شمال بهترین مکان برای سرمایه گذاری است. فعالانِ دنیایِ اقتصاد، به این نکته واقف اند که بهترین مکان برای سرمایه گذاری، نقاطِ پر متقاضی اند. اگر تقاضا و عرضه را دو کفه از یک ترازو بدانیم، اثبات این نکته دشوار نیست که رشدِ تقاضا به افزایش قیمت ختم خواهد شد و کُند شدن عرضه به رشد قیمت دامن خواهد زد. مخلصِ کلام این که در مناطقی با تقاضایِ بالا برای خرید ویلا، امکانِ رشد قیمت در آینده ای نزدیک، بالاست که این عامل رسیدن به سودِ بیشتر را نوید می دهد و ما را به خرید ویلا در نوشهر و دیگر شهر های مازنی، مشتاق می سازد. پیرو این مسئله که شمالِ کشور برای خرید ویلا، پُرمتقاضی و پُرمشتری است، بار دیگر دستِ شمال را برای خرید ویلا بالا می بریم و اقرار می کنیم، شمال از پتانسیل و توانِ بالا جهتِ ترفیعِ سرمایه گذاری، متمتع است.

خرید ویلا در شمال، فرصتی ناب

بازگشت سرمایه، نقطه فراز این داستان!
اذعان نمودیم حضورِ توأمان آب و طبیعتِ بکر، به اقتدارِ شمال منتهی شده است، دو فاکتوری که بارِ معنایی سرمایه گذاری را برایمان افزایش می دهند و تلاشمان جهتِ خرید ویلا در شمال، را جدی تر می سازند. با خرید ویلا در شمال، مفهومِ بازگشت سرمایه عینیت می یابد اما چگونه؟

ویلای خریداری شده در شمال، نیازِ مبرم به درآمد را پوشش می دهد کافی است روی خوش نشان دهیم به رهن و اجاره ویلا. با علم به این موضوع که هوادارانِ شمال، دیگر چشم به راهِ تابستان و تعطیلات نوروز نمی مانند بلکه به هر بهانه، روانه شمال می شوند، ادعایِ مبرهنی است که رهن و اجاره ویلا در شمال، درآمد پُر رونقی، خطاب می شود. جانِ کلام این که، هویتِ شمال به نوعی است که طرفداران این خطه را هر روز و هر لحظه به سمت خود فرا می خواند و متعهد می شود در خلقِ خاطراتِ شیرین، یار و همراه همه علاقمندان به شمال باشد.

فراموش نکنیم..
در ورایِ هر آنچه گفتیم، افزودن این نکته ضروری است که ویلا های ساخته شده به یُمن گلاویز شدن با بهترین متریالِ روز، حضورشان را در طبیعت دارای نشان کرده اند و ناامیدی و صفاتِ بد را به انزوا کشیده اند. ساخت ویلا در شمال با محوریت مصالحی پیش رفته که مغایرت با آهنگ طبیعت را کنار می زنند، به این علت، خرید ویلا در شمال، جدای از تمام استراتژی ها و سیاست هایی که مُجاب مان می کنند به خرید، با در چنته داشتن مسکنی تمام عیار برای زندگی و تفریح برابری می کند که اگر نعمتِ بزرگی نباشد، کم نیست.

خرید آسان ویلا با پشتیبانی سایتِ اول خونه
نکته این جاست که، عدم آشنایی با برخی نکات خرید ویلا، ما را به قهقرا خواهد برد و تلاشمان جهتِ سرمایه گذاری را خدشه دار خواهد نمود، این جا همان جایی است که عطایِ ویلا را به لقایش ترجیح خواهیم داد و در سیکلی معیوب، گرفتار خواهیم شد. سایتِ اول خونه، مأموریتِ هدایتِ خریداران ویلای شمال را عهده دار شده است و مهم ترین غایت اش را به ثمر نشستنِ تلاش متقاضیانِ ویلا، تعریف نموده تا ثابت کند پُر رنگ ترین دغدغه اش، هدایت خریدارِ ویلا در مسیری درست و هموار است. تیمِ اول خونه نه تنها در مسیر خرید ویلای شمال، که در حوزه رهن و اجاره ویلای شمال، فروش ویلای شمال، محوطه سازی و ساخت ویلا ، نیز یدِ طولانی دارد به انضمام این که به ارائه اطلاعات مکفی نیز چنگ زده و این غایت را نیز در پیش گرفته تا اثبات کند از این جنبه هم تُهی نیست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه !
دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
«یسنا» دختر ۴ساله کلاله‌ای زنده پیدا شد
لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
وزارت بهداشت از مدیران خود خبر دارد؟/ چرا مسئولی برای اتفاقات یک مهمانی غیرقانونی پیام تسلیت صادر می‌کند؟
چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
آخرین جزئیات از تولید فیلم سلمان فارسی
جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر فوتبال با مترو
۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی
سرقت های سریالی قهرمان کشتی در تهران
بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (روش‌های رایگان و زود بازده)
لیست فیلم‌هایی که کاش حافظه‌ام پاک میشد تا دوباره میدیدم!
اسکای دایوینگ، تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز در دبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top